Blog

بانک پرسشنامه و آزمون های استاندارد
17 Jul 2019
دانلود پرسشنامه
کاربران عزیز سایت پیام پرسش بهترین راه برای پیدا کردن و انتخاب و دانلود پرسشنامه و فایل مورد نظرتان این است که ابتدا دسته بندی مورد نظرتان را از لیست زیر انتخاب کرده و در دسته بندی باز شده آنگاه براحتی و با صرف زمان بسیار کمی خواهید توانست که فایل مورد نظرتان را پیدا کنید .
همچنین اگر دنبال فایل خاصی هستید که در سایت بارگذاری نشده است یا نتوانستید آن را بیابید با ما تماس بگیرید. در صورت موجود بودن فایل آن را از طریق ایمیل یا پیام رسان تلگرام و واتساپ برایتان ارسال میکنیم.
دانلود مجموعه کودکان و نوجوانان
در پی درخواست بسیاری از دانشجویان و مجموعه های آموزشی برای تامین نیازهای دانشجویان عزیز در یک مکان و با توجه به نیاز دانشجویان رشته های علوم انسانی به خصوص رشته های روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و… به پرسشنامه اقدام به انتشار قسمت از مجموعه هایی هدفمند و موضوعی کردیم.
در اولین مجموعه پرسشنامه به جمع آوری در زمینه کودکان و نوجوانان پرداختیم، این مجموعه شامل پرسشنامه های زیر است:
پرسش نامه افسردگی کودکان و نوجوانان
پرسشن امه (همدلی – بهر و تحلیل ) کودکان
پرسشنامه خلاقیت کودکان از نظر مربیان
مقیاس خودکارآمدی کودکان لد و ویلر
پرسشنامه ناامیدی کودکان کازدین
مقیاس خود پنداره کودکان پیرز – هریس
مقیاس اندازه گیری نوع اختلال های رفتاری میشل گوگلن
پرسشنامه خشم در کودکان
پرسشنامه خود – کار آمدی کودکان
پرسشنامه مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی
مقیاس خود پنداره کودکان (CSCS)
مقیاس رشد اخلاقی کودکان، نوجوانان و جوانان (دکتر لطف آبادی)
پرسشنامه خوداثرمندی کودکان و نوجوانان (SEQ – C)
پرسشنامه شخصیتی آیزنگ – فرم کودکان و نوجوانان
آسان بپرسید ، سریع نتیجه بگیرید
پرسشهایتان را با سرعت طراحی کنید ، به سادگی بین مخاطبانتان توزیع کنید و نتیجه آن را بادقت تحلیل کنید
پارس ارزیاب ابزاری قدرتمند و تحت وب است که امکان طراحی و ایجاد پرسشنامه و نظر سنجی بر اساس نیازمندی های متنوع کاربران را داراست. مرحله اول کار طراحی پرسشنامه بر اساس نیازمندی های موجود است. در مرحله دوم پس از طراحی ، پرسشنامه جهت پاسخگویی به سمت کاربران هدف ارسال می گردد. در نهایت و در مرحله پایانی پس از جمع آوری پاسخ های دریافت شده ، امکان گزارش گیری های متنوع و دریافت نتایج دلخواه از آن وجود دارد.
چه کسانی باید استفاده کنند؟
محدودیتی برای مخاطبین پارس ارزیاب وجود ندارد(افراد از مبتدی تا حرفه ای می توانند مخاطبین این سامانه باشند). پارس ارزیاب با هسته ای قوی و رابط کاربری فوق العاده روان و ساده می تواند بستر حضور طیف وسیعی از مخاطبین با هر رده تحصیلات و دانش فنی باشد. دسته ای از کسانی که می توانند مخاطبین پارس ارزیاب باشند
- مدیران بازاریابی شرکت ها
- شرکت های بازاریابی
- شرکت های تحقیقاتی
- مدیران شرکت ها
- طراحان
- تولید کنندگان
- محققان ، دانش آموختگان ، دانشجویان و اساتید دانشگاه
درج کامنت و نقطه نظرات شما
کاربران گرامی برای بهبود شاخص های خدمات دهی ما را با درج کانت و نقطه نظرات خودتان یاری دهید تا بتوانیم در آینده خدمات بهتر و بیشتری متناسب با نیازهای شما ارائه کنیم.
طرح توجیهی فنی و اقتصادی کسب و کارصنایع غذایی, گلخانه و دامپروری
14 Jun 2019
طرح توجیه فنی و اقتصادی پرورش مرغ و ماهی
بیش از 1400 نمونه آماده طرح توجیهی کسب و کار های مختلف اععم از طرح توجیهی کشاورزی , طرح توجیهی صنعتی , طرح توجیهی پرورش مرغ , ماهی , گوساله, گوسفند , بلدرچین , طرح توجیهی صنایع غذایی و بسته بندی , طرح توجیهی صنعتی , طرح توجیه فنی و اقتصادی مشاغل زود بازده و .. را از سایت تخصصی بانک طرح های توجیهی ایران دانلود نمایید.
برای مشاهده لیست کامل طرح ها با کلیک روی دکمه زیر به سایت بانک طرح های توجیهی مراجعه کنید.
برای مشاهده لیست فایل های دانلودی کلیک کنید
آخرین مطالب وبلاگ
دسته بندی طرح های کسب و کار
- سفارش طرح های اختصاصی
- طرج توجیهی کسب و کار
- طرح توجیهی برق و الکترونیک
- طرح توجیهی پزشکی – دارویی
- طرح توجیهی پزشکی و سلامت
- طرح توجیهی تعاونی
- طرح توجیهی تولیدی
- طرح توجیهی چرم, منسوجان و پوشاک
- طرح توجیهی خدماتی
- طرح توجیهی دامپروری
- طرح توجیهی شیلات, طیور, دامپروری
- طرح توجیهی صنایع بازیافت
- طرح توجیهی صنایع تبدیلی
- طرح توجیهی صنایع چوبی و سلولزی
- طرح توجیهی صنایع فلزی و خودروسازی
- طرح توجیهی صنعتی
- طرح توجیهی کامپیوتر
- طرح توجیهی کامپیوتر – فناوری اطلاعات
- طرح توجیهی کسب و کار اینترنتی
- طرح توجیهی کشاورزی
- طرح توجیهی گردشگری
- طرح توجیهی مبلمان و دکوراسیون داخلی
- طرح توجیهی مشاغل ورزشی
- طرح توجیهی مواد غذایی
- طرح توجیهی ورزشی
- طرح های زود بازده
- طرح های ساختمان و مصالح ساختمانی
- طرح های 97
- طرح توجیهی تولیدی
- طرج توجیهی کسب و کار
- طرح توجیهی مواد غذایی
- طرح توجیهی خدماتی
- طرح توجیهی صنعتی
- طرح توجیهی کشاورزی
- طرح توجیهی شیلات, طیور, دامپروری
- طرح توجیهی صنایع فلزی و خودروسازی
- طرح های زود بازده
- طرح توجیهی صنایع چوبی و سلولزی
- طرح توجیهی چرم, منسوجان و پوشاک
- طرح توجیهی دامپروری
- طرح توجیهی پزشکی - دارویی
- طرح توجیهی کامپیوتر - فناوری اطلاعات
- طرح توجیهی صنایع بازیافت
- طرح توجیهی صنایع تبدیلی
پروژه کارآفرینی رایگان نگهداری و پرواربندیپروژه کارآفرینی نگهداری و پرواربندیپروژه کسب و کار نگهداری و پرواربندیدانلود پروژه کارآفرینی نگهداری و پرواربندیدانلود طرح توجیهی نگهداری و پرواربندیدانلود مطالعه امکان سنجی نگهداری و پرواربندیطرح توجیهی رایگان نگهداری و پرواربندیطرح توجیهی نگهداری و پرواربندیطرح کسب و کار نگهداری و پرواربندیمطالعات امکان سنجی نگهداری و پرواربندیمطالعه امکان سنجی رایگان نگهداری و پرواربندیمطالعه امکان سنجی نگهداری و پرواربندینمونه پروژه کارآفرینی نگهداری و پرواربندینمونه طرح توجیهی نگهداری و پرواربندینمونه مطالعه امکان سنجی نگهداری و پرواربندی
سوالات آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان
15 Mar 2019
ضرورت و نیاز به اقدام پژوهی برای معلمان در اکثر تحقیقات ثابت شده است. با وجود این برخی از تحقیقات، حاکی از عدم اثر بخشی اینگونه آموزش ها می باشند.
اقدام پژوهی به دلیل داشتن هزینه های بالا، اتلاف وقت ادارات ومعلمان، ناکارآمدی روش های آموزش، عدم تناسب محتوای دوره با نیازهای معلمان، به روز نبودن، مناسب نبودن زمان و مکان آموزش ها واجبار به ترک محل خدمت، ممکن است اثر بخشی لازم را نداشته باشند.
ضمن خدمت فرهنگیان
در راستای عمل به رسالتی که برای خودمان تعریف کرده ایم کاملترین مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند : شیوه های نوین تربیت فرزند با محوریت خانواده در آموزش و پرورش را برای دانلود همکاران از سراسر کشور آماده کرده ایم.
دوره شغلی تخصصی فرایند محور 18 ساعت ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند با کد 99506217 ویژه فرهنگیان سراسر کشور بوده که در 4 آزمون دارد . هم اکنون آزمون مرحله اول آن برگزار شده ( آزمون جبرانی مرحله اول هم 24 فروردین خرداد برگزار شد .
آزمون دوم ضمن خدمت طهارت روح هم 23 خرداد برگزار خواهد شد ما بسته بسیار کاملی شامل منابع آموزشی و نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند را در قالب یک پکیج دانلود برای شما آماده کرده ایم و با در 12 خرداد بصورت ویژه برای آزمونهای دوم تا چهارم بهینه سازی شده است, که در انتهای همین صفحه لینک خرید و دانلود این بسته کامل را میتوانید ملاحظه کنید.
توجه داشته باشید نحوه اجرای دوره ضمن خدمت تربیت فرزند به شرح زیر میباشد :
این دوره شامل 4 آزمون میباشد که نمره نهایی از میانگین 4 آزمون محاسبه شده و حدنصاب قبولی در این دوره 12 میباشد.
نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند
یک مجموعه بسیار کامل از منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند را که بصورت مستمر و روزانه بروزرسانی میشود را جهت پوشش کامل هر 4 آزمون این دوره تدارک دیده ایم .
هم اکنون این مجموعه علاوه بر داشتن بیش از 850 نمونه سوال مراحل 4 گانه و سوالات آزمون واقعی مرحله اول بصورت کامل , فایل کامل پی دی اف کتاب شیوه های نوین تربیت فرزند که برای مراحل چهارگانه جداسازی شده است .
یک فایل ویژه هم دارد که قسمت های مهم کتاب را که بالقوه احتمال طرح سوال در مراحل مختلف را دارند برجسته سازی کرده و برخی از رایجترین تکنیک های طرح سوال در اغلب آزمونهای ضمن خدمت را یادآوری میکند.
منابع و سوالات هر 4 مرحله آزمون شیوه های نوین تربیت فرزند
همکارانی که قصد تهیه این بسته کامل را برای هر 4 آزمون ( منابع و نمونه سوالات هر 4 مرحله ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند) دارند از دکمه زیر استفاده نمایند.
[purchase_link id="98105" text="خرید" style="button" color="green"]
خرید و دانلود منابع و نمونه سوالات یک مرحله بصورت مجزا:
اگر صرفا میخواهید منابع آزمون و نمونه سوالات یک مرحله خاص از دوره تربیت در تربیت فرزند را تهیه کنید میتوانید از دکمه های زیر استفاده نمایید .
دانلود منابع و سوالات آزمون اول طهارت روح ( فقط)
[purchase_link id="102534" text="خرید" style="button" color="green"]
منابع و سوالات آزمون مرحله دوم ( فقط)
[purchase_link id="102852" text="خرید" style="button" color="green"]
نمونه سوالات آزمون سوم تربیت در تربیت فرزند ( فقط)
[purchase_link id="102882" text="خرید" style="button" color="green"]
خرید و دانلود منابع و نمونه سوالات آزمون چهارم ( فقط)
[purchase_link id="102884" text="خرید" style="button" color="green"]
نحوه دریافت بروزرسانی های سوالات
با توجه به اینکه این مجموعه سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند تا پایان دوره و آزمونهای چهارگانه مرتبا بروزرسانی خواهد شد . و فایل های اضافه شده برای خریداران بسته ایمیل خواهند شد توصیه میشود سعی کنید هنگام خرید ایمیلی را وارد کنید که دسترسی دارید. و فقط در صورت نداشت ایمیل دریافت فایل های آپدیت را از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره 09332978858 پیگیری کنید.
تا پایان دوره و 4 آزمون آن هر گونه نمونه سوال یا سوالات آزمونهای واقعی که به این بسته دانلودی اضافه شود برای خریداران آن ایمیل خواهد شد.
زمانبندی آزمون ها
4 مرحله آزمونهای ضمن خدمت طهارت روح : تربیت در تربیت فرزند به ترتیب در تاریخ های زیر برگزار میشوند.
زمان برگزاری آزمون اول: 9 و 10 خرداد ماه 1397 از صفحه 1 تا 78 --- برگزار شد
آزمون جبرانی مرحله اول ، روز یكشنبه 1397/3/20 از ساعت 9 لغایت 22 برگزار می گردد.
آزمون دوم از صفحات 78 تا 164 .... روز 23 خرداد ( چهارشنبه ) از ساعت 9 صبح الی 22
آزمون سوم از صفحات 164 تا 244 خواهد بود و تاریخ آن متعاقبا در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.
و آزمون چهارم از صفحات 244 تا 378 خواهد بود و تاریخ آن هم متاقبا اعلام میشود.
نحوه برگزاری آزمون
توجه داشته باشید آزمون ضمن خدمت تربیت در تربیت فرزند بصورت آنلاین و ازطیق کارتابل شخصی همکاران در ltms برگزار خواهد شد . همکاران عزیز میتوانند با مراجعه به سامانه مذکور از تاریخ های برگزاری آزمون های دوم تا چهارم مطلع شوند . ما هم سعی خواهیم کرد در همین صفحه این اطلاعات را به لحظه منتشر کنیم.
آزمون جبرانی مرحله اول
كلیه همكاران محترم اعم از كسانی كه در دوره ثبت نام نموده ولی در آزمون 9و10 خرداد #شركت_ننموده اند و یا كسانی كه در آزمون شركت نموده و برای ایشان نمره ثبت شده است ( هر نمره ای در بازه 20-0 ) می توانند در آزمون_جبرانی مرحله اول شركت نمایند.
لیكن نمره آزمون جبرانی به عنوان نمره آزمون مرحله اول برای ایشان ثبت خواهد شد و چناچه همكاری در آزمون جبرانی شركت ننماید ، نمره آزمون 9و10 خرداد به عنوان نمره مرحله اول برای ایشان ثبت می شود.
به عبارت دیگر برای كسانی كه در آزمون جبرانی شركت نمایند نمره آزمون جبرانی، به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت می شود و برای كسانی كه در آزمون جبرانی شركت ننمایند نمره آزمون 9و10 خرداد به عنوان نمره آزمون مرحله اول ثبت می شود.
دانلود سوالات ضمن خدمت تربیت در تربیت فرزند
در این پکیج نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در تربیت فرزند به همراه منابع دوره گنجانده شده است. منبع این دوره از کتاب طهارت روح ( نماز و فرزند در آثار شهید مطهری ) تالیف آقای حسین واعظی میباشد که بصورت پی دی اف بعد از خرید میتوانید آن را دانلود کنید . همچنین در این پکیج سوالات 4 آزمون این دوره ضمن خدمت طهارت روح ( بیش از 800 نمونه سوال ) + سوالات آزمون واقعی مرحله اول در نهم و دهم خرداد و محتوای آموزشی ویژه هر آزمون گنجانده شده است . شما عزیزان هم اکنون میتوانید این پکیج را از وبسایت تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان ایران دانلود نمایید.
سوالات آزمونهای برگزار شده مرتبا اضافه خواهد شد و برای خریداران در ساعات اولیه شروع آزمون ایمیل خواهد شد.
سایر منابع
سعی شده همه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند با محوریت خانواده و سوالات آزمون های واقعی با جواب باشند ولی هستند سوالاتی که همکاران ما نتوانسته اند جواب درس را برایش بنویسند و بدون جواب باقی مانده اند .
داخل سوالات هم ورد هست و هم پی دی اف
بخاطر بروز رسانی مکرر و تقریبا روزانه محتوای پکیج دانلودی منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند ( تربیت فرزند ) و اضافه شدن فایل های مختلف عملا این بسته دانلودی بیش از 30 فایل دارد که تعدادی از آنها داخل یک پوشه زیپ شده اند و تعدادی هم بصورت فایل تکی ورد یا پی دی اف قابل دانلود هستند.
داخل فایل های پی دی اف هم ما فضاهای خالی نمیذاریم و فکر پرینت شدن احتمالی را هم کرده ایم . تا تعداد برگه های کمتری پرینت شوند.
سوالات ضمن خدمت طهارت روح مطهری تکراری نیستند ولی داخل فایل های مختلف امکان دارد یک یا چند سوال در برخی فایل های دیگر هم تکرار شده باشد.
محتویات پکیج دانلودی دوره تربیت در تربیت فرزند
نمونه سوالات شماره ۱ با ۷۰ سوال با جواب
- نمونه سوالات شماره ۲ با ۴۰ سوال با جواب
- جزوه آموزشی طراحی آموزشی با ۲۹ صفحه
- برای دریافت آپدیت نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویکرد اسلامی حتما عضو سایت شوید
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویکرد اسلامی می باشد.
این مجموعه دارای سوالات تستی فراوان مطابق با مواد ازمون ضمن خدمت تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویکرد اسلامی می باشد.
و همچنین از جزوات تخصصی ویژه ازمون تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویکرد اسلامی برخوردار است+جزوه تخصصی ازمون
این بسته دقیقا براساس منابع ازمون ضمن خدمت تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویکرد اسلامی طبقه بندی شده است
این بسته با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید.شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویکرد اسلامی در سایت می باشد.
این مجموعه دارای سوالات تستی فراوان مطابق با مواد ازمون ضمن خدمت تربیت فرزند و مدیریت خانواده با رویکرد اسلامی می باشد.
مرحله اول ضمن خدمت تربیت فرزند
سوالات آزمون واقعی 9 و 10 خرداد - مرحله اول + سوالات آزمون جبرانی مرحله اول ضمن خدمت طهارت روح مطهری + 220 نمونه سوال و فایل پی دی اف کتاب ( کسانی که میخواهند در آزمون جبرانی شرکت کنند این بسته مناسبی برایشان میباشد.)
سوالات آزمون جبرانی مرحله اول در 21 خرداد اضافه شد.
بسته وژه آزمون دوم شامل محتوای آموزشی و 124 نمونه سوال مرحله دوم
بسته ویژه آزمون دوم .... این بسته بصورت ویژه صفحات 78 تا 164 منبع را آنالیز کرده و نقاط بالقوه با احتمال بالا برای طرح سوال را مشخص کرده است.
هم اکنون 164 نمونه سوال مرحله دوم ضمن خدمت طهارت روح در این فایل موجود است و سوالات آزمون واقعی مرحله دوم در 23 خرداد اضافه خواهند شد.
دانلود سوالات و محتوای ویژه آزمون سوم
بسته ویژه سوالات آزمون سوم ضمن خدمت تربیت در تربیت فرزند شامل محتوای آموزشی از صفحه 164 تا 244 کتاب طهارت روح و 185 سوال ویژه آزمون سوم
دانلود نمونه سوالات ویژه آزمون چهارم طهارت روح
بسته ویژه آزمون چهارم نمونه سوال ضمن خدمت طهارت روح - تربیت در تربیت فرزند شامل محتوای کتاب طهارت روح از 244 تا 378 و 198 نمونه سوال ویژه آزمون چهارم
سایر فایل ها
فایل نمونه سوالات طهارت روح مطهری شماره یک حاوی 41 سوال + جواب - ویژه آزمون سوم
فایل شماره 2 حاوی 34 سئول به همراه پاسخ - ویژه آزمون چهارم
فایل 3 شامل 17 سئوال به همراه جواب و سوالات سری 4 شامل 20 سئوال + جواب - ویژه آزمون پنجم
قابل توجه کسانی که قبلا این مجموعه را خریداری و دانلود کرده اند:
کسانی که قبلا این مجموعه ( منابع آزمونها و نمونه سوالات هر 4 مرحله ضمن خدمت طهارت روح ) را خریداری و دانلود کرده اند توجه داشته باشند نیازی به خریداری مجدد آن نیست .. همکاران ما موارد اضافه شده را بصورت مرتب تا یکماه از تاریخ خرید برایتان ایمیل خواهند کرد .. صرفا اگر در هنگام خرید ایمیل اشتباه داده اید میتوانید در تلگرام یا واتساپ به شماره 09332978858 پیام داده و موراد اضافه شده به مجموعه منابع و سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت در تربیت فرزند را دریافت کنند.
این بسته در 21 خرداد علاوه بر اضافه شدن سوالات آزمون جبرانی مرحله اول این بسته برای مراحل 2 , 3 و 4 بهینه سازی و بروزرسانی شد
سوالات آزمون اول
سوالات آزمون اول تربیت فرزند در خانواده
سوالات آزمون دوم ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند
دانلود سوالات آزمون دوم
دانلود سوالات
سوالات آزمون ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی
9 Dec 2018
سوالات ضمن خدمت سبک زندگی
با توجه به اعلام شروع دوره سبک زندگی دینی قرآنی ما یک بسته دانلودی حاوی منابع و نمونه سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی را برای شما تدارک دیده ایم تا بتوانید از همه استان ها و شهرستان های کشور از طریق اینترنت آن را مشاهده , دانلود و برای موفقیت در آزمون ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی مورد استفاده قرار دهید.
مجموعه سوالات ضمن خدمت سبک زندگی توسط دپارتمان تخصصی ضمن خدمت در بانک فایل معلمان با همکاری پژوهشسرای فرهنگیان تهران تدوین و آماده شده است . در این آزمون بصورت مستقیم 15 نفر از همکاران ما هم ثبت نام کرده اند که در اولین ساعات آزمون بتوانیم سوالات آزمون واقعی سبک زندگی دینی قرآنی را برای استفاده همکاران سراسر کشور استخراج کرده و در اختیارشان بگذاریم .
سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی
همکاران فرهنگی عزیز همینک جهت دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت سبک زندگی مبتنی بر آموزه های دینی قرآنی جزء 30 قرآن کریم بر روی لینک و عبارت دانلود در ادامه کلیک نمایید.
خاطر نشان میگردد که این مجموعه سوالات بصورت پی دی اف مبتنی بر متن طراحی شده است و قابل جستجو میباشد.
نحوه دانلود مستقیم و بصورت آنلاین
طراحی سیستم ما نه بر مبنای اپلیکیشن که بر اساس تهیه و تایپ فایل بصورت پی دی اف و ورد میباشد . بدین جهت هم دانلود آن سریعتر بوده و هم بعد از دانلود سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی شما نیازی به نصب و .. نخواهید داشت و میتوانید براحتی آن را مورد استفاده قرار دهید.
جهت دانلود سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرانی ابتدا روی دکمه دانلود در ادامه کلیک کرده و در صفحه باز شده مراحل دانلود را تا دریافت فایل ادامه دهید.
فرهنگ اسلامی و سبک زندگی:
در فرهنگ اسلامی، تأکید فراوان شده است که مؤمنان با بهترین صورت با هم رو به رو شوند و با بهترین القاب همدیگر را صدا بزنند. بدیهی است که این مسئله، میان زن و شوهر از تأکید بیشتری برخوردار خواهد بود.
۱. مشورت کردن با یک دیگر
هر یک از زن و شوهر، باید در کانون خانواده، جایگاه شایسته ی دیگری را در نظر بگیرد و در تصمیم گیری ها و اقدامات خانوادگی، نظر او را جویا شود و پس از مشورت با یک دیگر تصمیم مشترک را اتخاذ کند. هر یک از زن و شوهر باید به این نکته توجه کند که طرف دیگر نیز عضو اصلی این خانواده است و حقوق اساسی خاصی در این باره دارد. به گفته ی پروین اعتصامی:
وظیفه زن و مرد ای حکیم دانی چیست؟ یکی است کشتی و آن دیگری است کشتیبان
یعنی از آن جهت که در بیشتر زنان عاطفه قوی تر است و ممکن است در اتخاذ تصمیم های مهم، مقهور بعضی عوامل شوند، اما این بدان معنا نیست که نباید با زنان مشورت کرد. بلکه بایستی در همه حال اهل خانه روحیه مشورت کردن را داشته باشند و به این نکته ملتفت باشند که تصمیم و نظر جمعی بر نظر فردی ارجحیت دارد.
2- مدارا و همراهی با خانواده
نباید در خانه ای مرد سالاری یا زن سالاری وجود داشته باشد. البته حتی المقدور جانب همسر را داشتن و مدارا با اهل خانه مورد تأکید اسلام است.
هر مسلمانی عقد ازدواجش مطابق مقررات اسلام است. مرد مسلمانی که با زنی مسلمان ازدواج می کند، قبول می کند که مطابق دستور اسلام، با زنش رفتار نماید و زن را امانت خدا بداند. به علاوه چون زن ضعیف تر از مرد است، شوهر باید همواره جانب او را رعایت کند. اسلام نیز چنین دستور داده است؛ بنابراین مردی که غذای دل خواه خود را بر همسرش تحمیل کند، در واقع نفاق ورزیده و عملش با زبان و نیتش مخالف است.
3- کوتاهی در سپاس و تشکر:
سپاسگزاری و تشکر نکردن زن از شوهر، یا شوهر از زن، یکی از عوامل تنش زاست در کانون گرم خانواده است. اساساً سپاسگزاری و تشکر کردن، زمینه ی تشویق و موجب ازدیاد لطف و محبت طرفین است.
پیامبر اکرم(ص) فرمود:
«لاینظر الله الی امرئه لا تشکر لزوجها؛ خدا به زنی که از زحمات شوهرش تشکر نکند، نظر نمی افکند.»
با توجه به لزوم تشکر زن از زحمات شوهر، شوهر نیز باید از تلاش و کوشش بی دریغ همسرش سپاس گزاری و تشکر نماید.
دانلود سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی
4- تکریم و احترام یکدیگر:
حفظ حریم و رعایت احترام یک دیگر، امری ضروری در زندگی خانوادگی است و رعایت نکردن و نادیده انگاشتن آن، موجب تنش زایی می گردد.
به این نکته نیز باید توجه داشت که هر کس دیگران را تکریم کند، در حقیقت به تکریم خود پرداخته است. زن امانت الهی است و باید با خوش بینی با او برخورد کرد و حرمت وی را نگاه داشت.
محورهای اساسی سبک زندگی پیامبر(ص)
به همکارانی که در آزمون ضمن خدمت سبک زندگی ثبت نام کرده اند توصیه میشود در صورت امکانسبک زندگی پیامبر اسلام را هم مطالعه نمایید. احتمال زیادی مبنی بر طرح سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی از این مباحث هم وجود دارد. بیان 100 خصلت از خصوصیات رفتاری پیامبر اکرم(ص) است که بازگوکننده بخشی از سلوک فردی و اجتماعی و سبک زندگی آن حضرت میباشد. بیشک تأسی به سیره و سنت آن حضرت براساس آیهکریمه «و لکم فی رسولالله اسوه حسنه» (الاحزاب آیه 21)و از جمله آنچه در این مطلب به آن اشاره شده، راهگشای مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه مسلمانان خواهد بود.
تعدادی از سوالات بالقوه در آزمون ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی بر اساس آموزه های سبک زندگی پیامبر اسلام
از سبک زندگی سول خدا ممکن است در طرح سوالات سبک زندگی دینی قرآنی بسیار مورد استفاده قرار گیرد . تعدادی از سوالات بالقوه
- هنگام راه رفتن با آرامی و وقار راه می رفت
- در راه رفتن قدم ها را بر زمین نمی کشید.
- نگاهش پیوسته به زیر افتاده و بر زمین دوخته بود.
- هرکه را می دید مبادرت به سلام می کرد و کسی در سلام بر او سبقت نگرفت.
- وقتی با کسی دست می داد دست خود را زودتر از دست او بیرون نمی کشید.
- با مردم چنان معاشرت می کرد که هرکس گمان می کرد عزیزترین فرد نزد آن حضرت است.
- هرگاه به کسی می نگریست به روش ارباب دولت با گوشه چشم نظر نمی کرد.
- هرگز به روی مردم چشم نمی دوخت و خیره نگاه نمی کرد.
- چون اشاره می کرد با دست اشاره می کرد نه با چشم و ابرو.
- سکوتی طولانی داشت و تا نیاز نمی شد لب به سخن نمی گشود.
- هرگاه با کسی، هم صحبت می شد به سخنان او خوب گوش فرا می داد.
- چون با کسی سخن می گفت کاملا برمی گشت و رو به او می نشست.
- با هرکه می نشست تا او اراده برخاستن نمی کرد آن حضرت برنمی خاست.
- در مجلسی نمی نشست و برنمی خاست مگر با یاد خدا.
- هنگام ورود به مجلسی در آخر و نزدیک درب می نشست نه در صدر آن.
- در مجلس جای خاصی را به خود اختصاص نمی داد و از آن نهی می کرد.
- هرگز در حضور مردم تکیه نمی زد.
- اکثر نشستن آن حضرت رو به قبله بود.
- اگر در محضر او چیزی رخ می داد که ناپسند وی بود نادیده می گرفت.
- اگر از کسی خطایی صادر می گشت آن را نقل نمی کرد.
- کسی را بر لغزش و خطای در سخن مواخذه نمی کرد.
- هرگز با کسی جدل و منازعه نمی کرد.
- هرگز سخن کسی را قطع نمی کرد مگر آنکه حرف لغو و باطل بگوید.
- پاسخ به سوالی را چند مرتبه تکرار می کرد تا جوابش بر شنونده مشتبه نشود.
- چون سخن ناصواب از کسی می شنید. نمی فرمودـ« چرا فلانی چنین گفت» بلکه می فرمود « بعضی مردم را چه می شود که چنین می گویند؟»
- با فقرا زیاد نشست و برخاست می کرد و با آنان هم غذا می شد.
- دعوت بندگان و غلامان را می پذیرفت.
- هدیه را قبول می کرد اگرچه به اندازه یک جرعه شیر بود.
- بیش از همه صله رحم به جا می آورد.
- به خویشاوندان خود احسان می کرد بی آنکه آنان را بر دیگران برتری دهد.
- کار نیک را تحسین و تشویق می فرمود و کار بد را تقبیح می نمود و از آن نهی می کرد.
- آنچه موجب صلاح دین و دنیای مردم بود به آنان می فرمود و مکرر میگفت هرآنچه حاضران از من می شنوند به غایبان برسانند.
- هرکه عذر می آورد عذر او را قبول می کرد.
- هرگز کسی را حقیر نمی شمرد.
- هرگز کسی را دشنام نداد و یا به لقب های بد نخواند.
- هرگز کسی از اطرافیان و بستگان خود را نفرین نکرد.
- هرگز عیب مردم را جستجو نمی کرد.
- از شر مردم برحذر بود ولی از آنان کناره نمی گرفت و با همه خوشخو بود.
- هرگز مذمت مردم را نمی کرد و بسیار مدح آنان نمی گفت.
- بر جسارت دیگران صبر می فرمود و بدی را به نیکی جزا می داد.
- از بیماران عیادت می کرد اگرچه دور افتاده ترین نقطه مدینه بود.
- سراغ اصحاب خود را می گرفت و همواره جویای حال آنان می شد.
- اصحاب را به بهترین نام هایشان صدا می زد.
- با اصحابش در کارها بسیار مشورت می کرد و بر آن تاکید می فرمود.
- در جمع یارانش دایره وار می نشست و اگر غریبه ای بر آنان وارد می شد نمی توانست تشخیص دهد که پیامبر کدامیک از ایشان است.
- میان یارانش انس و الفت برقرار می کرد.
- وفادارترین مردم به عهد و پیمان بود.
- هرگاه چیزی به فقیر می بخشید به دست خودش می داد و به کسی حواله نمی کرد.
- اگر در حال نماز بود و کسی پیش او می آمد نمازش را کوتاه می کرد.
- اگر در حال نماز بود و کودکی گریه می کرد نمازش را کوتاه می کرد.
- عزیزترین افراد نزد او کسی بود که خیرش بیشتر به دیگران می رسید.
- احدی از محضر او نا امید نبود و فرمود:برسانید به من حاجت کسی را که نمی تواند حاجتش را به من برساند.»
- هرگاه کسی از او حاجتی می خواست اگر مقدور بود روا می فرمود و گرنه با سخنی خوش و با وعده ای نیکو او را راضی می کرد.
- هرگز جواب رد به درخواست کسی نداد مگر آنکه برای معصیت باشد.
- پیران را بسیار اکرام می کرد و با کودکان بسیار مهربان بود.
- غریبان را خیلی مراعات می کرد.
- با نیکی به شروران، دل آنان را به دست می آورد و مجذوب خود می کرد.
- همواره متبسم بود و در عین حال خوف زیادی از خدا بردل داشت .
- چون شاد می شد چشم ها را بر هم می گذاشت و خیلی اظهار فرح نمی کرد.
- اکثر خندیدن آن حضرت تبسم بود و صدایش به خنده بلند نمی شد .
- مزاح می کرد اما به بهانه مزاح و خنداندن، حرف لغو و باطل نمی زد
- نام بد را تغییر می داد و به جای آن نام نیک می گذاشت.
- بردباری اش همواره بر خشم او سبقت می گرفت.
- از برای فوت دنیا ناراحت نمی شد و یا به خشم نمی آمد.
- از برای خدا آنچنان به خشم می آمد که دیگر کسی او را نمی شناخت
- هرگز برای خودش انتقام نگرفت مگر آنکه حریم حق شکسته شود.
- هیچ خصلتی نزد آن حضرت منفورتر از دروغگویی نبود.
- در حال خشنودی و نا خشنودی جز یاد حق بر زبان نداشت.
- هرگز درهم و دیناری نزد خود پس انداز نکرد .
- در خوراک و پوشاک چیزی زیادتر از خدمتکارانش نداشت.
- روی خاک می نشست و روی خاک غذا می خورد.
- روی زمین می خوابید.
- کفش و لباس را خودش وصله می کرد.
- با دست خودش شیر می دوشید و پای شترش را خودش می بست.
- هر مرکبی برایش مهیا بود سوار می شد و برایش فرقی نمی کرد.
- هرجا می رفت عبایی که داشت به عنوان زیر انداز خود استفاده می کرد.
- اکثر جامه های آن حضرت سفید بود.
- چون جامه نو می پوشید جامه قبلی خود را به فقیری می بخشید.
- جامه فاخری که داشت مخصوص روز جمعه بود.
- در هنگام کفش و لباس پوشیدن همیشه از سمت راست آغاز می کرد.
- ژولیده مو بودن را کراهت می دانست.
- همیشه خوشبو بود و بیشترین مخارج آن حضرت برای خریدن عطر بود.
- همیشه با وضو بود و هنگام وضو گرفتن مسواک می زد.
- نور چشم او در نماز بود و آسایش و آرامش خود را در نماز می یافت.
- ایام سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم هرماه را روزه می داشت.
- هرگز نعمتی را مذمت نکرد.
- اندک نعمت خداوند را بزرگ می شمرد.
- هرگز از غذایی تعریف نکرد یا از غذایی بد نگفت.
- موقع غذا هرچه حاضر می کردند میل می فرمود.
- در سر سفره از جلوی خود غذا تناول می فرمود.
- بر سر غذا از همه زودتر حاضر می شد و از همه دیرتر دست می کشید.
- تا گرسنه نمی شد غذا میل نمی کرد و قبل از سیر شدن منصرف می شد.
- معده اش هیچ گاه دو غذا را در خود جمع نکرد.
- در غذا هرگز آروغ نزد.
- تا آنجا که امکان داشت تنها غذا نمی خورد.
- بعد از غذا دستها را می شست و روی خود می کشید.
- وقت آشامیدن سه جرعه آب می نوشید؛ اول آنها بسم الله و آخر آنها الحمدلله.
- از دوشیزگان پرده نشین با حیاتر بود.
- چون می خواست به منزل وارد شود سه بار اجازه می خواست.
- اوقات داخل منزل را به سه بخش تقسیم می کرد: بخشی برای خدا، بخشی برای خانواده و بخشی برای خودش بود و وقت خودش را نیز با مردم قسمت می کرد.
- منبع
سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی جزء 30 قرآن کریم
منابع آزمون و کاملترین مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی جزء 30 قرآن کریم را برای شما آماده کرده ایم که بتوانید با صرف زمان بسیار کمی عملکردی مناسب و درخشان در آزمون صمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی داشته باشید.
شما عزیزان یک گام تا دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت سبک زندگی دینی قرآنی جزء 30 قرآن کریم فاصله دارید . و آن گام کلیک روی دکمه دانلود سوالات در ادامه میباشد.
اصلاح فرهنگ عمومی جامعه
اگر برنامه جامعی برای اصلاح فرهنگ عمومی داشته باشیم این چالشها و مشكلات اخلاقی و اجتماعی در جامعه كمتر بروز پیدا میكند، مشكل عمده ما این است كه به فرهنگ نقش ویژه داده نشده و در رأس امور قرار نگرفته است، وقتی فرهنگ در حاشیه باشد چنین مشكلاتی نیز پیش میآید.نیازمند یك طراحی كلان و یك رفتار جهادی هستیم. باید دید كه نقش هر دستگاه در این نقشه بزرگ فرهنگی چیست و حركتها نیز باید حركتهای جهادی فرهنگی برای عمومی كردن اندیشه دینی نه به صورت كلیشهای و تكراری بلكه به صورت یك حركت عمومی باشد.
لازم و ضروری است در این میان با شناخت درست ابزارهای نفوذ و تاثیرگذار فرهنگی امروز (که بیشتر به صورت دیداری وشنیداری است) آگاهانه و هوشمندانه عمل کنیم و با حفظ هویت خود، تبیین ارزشها و آموزههای دینی در ساختار نهاد خانه و با تربیت درست در روابط همسران و اعضای خانواده، نوعی مصونیت در حریم خانواده و اجتماع ایجاد کنند. و با بازگشت به متن آموزههای دینی به الگوگیری از سنت و سیره ائمه معصومین (ع) در بطن جامعه اقدام كنیم.
تفقه در مفاهيم سبک زندگی اسلامی
هنگامی که شناخت معارف، سطحی باشد و از طریق تقلید و یا الگوگرايى تحميلى از ناحیه گروههای اجتماعی پدید آید و از آن جهت که درک عمیق و همه جانبه از سبک زندگی اسلامی وجود ندارد و با بصیرت عقلانی و عواطف فطری و سرشتی، هماهنگ نیست؛ این سبک پايهای در ساختار درونى فرد ندارد و زود دستخوش تغییر شده و زندگی وی متزلزل میشود. بهویژه، آن هنگام که در جامعه، الگوهای متعارضی وجود داشته باشد، فرد در تحيّر و سرگردانى قرار مىگیرد و چه بسا اعتماد خود را به بعضى ارزشها از دست مىدهد. با فهم عمیق از مفاهیم سبک زندگی اسلامی، شرايط روانی فراهم مىشود تا افراد بر گرايشهاى فطرى، از قبیل فضيلتجويى، حقيقتخواهى و كمالطلبى پاى فشارند و با تغيير شرايط زمانى و مكانى، سبک زندگی دینیشان تغییر نکند (اعرافی و دیگران، 1386، 117- 129). در روايات معصومين(علیهم السّلام) از اين حالت به عنوان برخوردارى از واعظ درونى ياد شده است كه آدمی را در مسیر هدایت دینی همچنان نگه میدارد. درونی کردن این است که هر کس از درون راهنمایی داشته باشد که بصیرت عقلانی را با عواطف انسانی عجین سازد؛ به عبارت دیگر شخص در سایه آن واعظ درون و ملکه باطن که از تفقه عمیق عقلانی در دین بهدست آمده است، به بینشی رسیده باشد که از افکارش، خواستههایش و رفتارش به صورت عمیق و همه جانبه آگاه شده و ارزیابیاش از نتایج امور، واقعبینانه شود و در عین حال به عواطف فطریش پاسخ دهد و سعادت را برای خویش پدید آورد. امام سجاد(علیه السّلام) مىفرمايند: «اى فرزند آدم، تو همواره در مسير خير و خوبى قرار دارى، مادام كه واعظى از درون داشته باشى و مادام كه حسابرسيِ خويشتن از كارهاى اصلى تو باشد»(مجلسی، 1403ق، 75، 137). امام على (عليه السّلام) نیز میفرمایند: «هر كه واعـظى درونـى داشته باشد، او را از جانب خداوند نگهبانى است»(همان، 78، 67). بر اين اساس باید با بینش عمیق و هماهنگی آن با خواستههای درونى و قلبى، رغبت افراد را نسبت به مسائل سبک زندگی اسلامی افزایش داد. اين موضوع، نشان دهندة آن است كه قلب به عنوان كانون ميل و گرايش، نقش مهمى در پذيرش و باور پيامهاى تربيتى دارد. امام علی(علیه السّلام) در حدیثی دیگر در باب این موضوع مىفرمايند:«دلها، روى آوردنى و پشت كردنى هستند، پس دلها را آنگاه به كار واداريد كه خواهشى و میلی دارند؛ زيرا اگر دل را به اجبار به كارىوادارى، كور مىشود .. ادامه
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس
28 Nov 2018
سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس
برداشتن باری از روی دوش فرهنگیان گرامی هدفی بس بزرگ برای ماست . در راستای تحقق همین هدف اینبار بانک نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس را بصورت پی دی اف و ورد در یک بسته قابل دانلود تدارک دیده دیده ایم تا همکاران عزیز از سراسر کشور با صرف زمان کمی بتوانند این سوالات را دانلود کرده و در جهت موفقیت در آزمون ضمن خدمت دفاع مقدس در استان و منطقه متبوعشان استفاده نمایند.
این بسته بصورت بروزشونده طراحی شده است و تا 3 ماه از زمان خریداری و دانلود آن همه بروزرسانی ها و سوالات جدیدی که به این بسته اضافه شوند برای شما همکار عزیز ارسال خواهد شد.
محتویات:
سوالات آزمون های واقعی ضمن خدمت دفاع مقدس - برگزار شده بصورت سراسری
سوالات آزمون های اصلی دفاع مقدس برگزار شده بصورت استانی در 7 استان
منابع کامل آموزشی + منابع و مقالات اضافه
تعداد 260 نمونه سوال طرح شده توسط دپارتمان ضمن خدمت فرهنگیان پارس
تعداد 300 نمونه سوال پرتکرار در آزمون های ضمن خدمت
ضمن خدمت دفاع مقدس : دانلود سوالات و منابع آزمون
با صرف زمان محدودی در حدود یک دقیقه شما میتوانید مراحل دانلود بسته منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس را طی کرده و این بسته را خریداری و مورد استفاده قرار دهید .
همانگونه که عنوان شد تا 3ماه بعد از خرید هرگونه فایلی که به این بسته اضافه شود برای خریداران ارسال خواهد شد .
همینک شما میتوانید به جهت دانلود کاملترین مجموعه منابع آزمون , سوالات آزمون واقعی , نمونه سوال , و سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس با کلیک روی دکه زیر یا عبارت دانلود سوالات وارد صفحه دانلودی شده و بعد از طی کردن مراحل پرداخت این بسته سوالات را دانلود نمایید.
دانلود محتوا و منابع آزمون ضمن خدمت دفاع مقدس
برای دانلود سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس دکمه کلیک کنید یا کلمه دانلود را لمس کنید و به صفحه دانلود رفته و مراحل دانلود را دنبال نمایید .
منابع آزمونهای دیگر:
منابع آزمون مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان
منابع و سوالات آزمون ضمن خدمت اخلاق فردی اجتماعی و اداری
منابع اربعین حسینی
منابع آزمون مدیریت کلاس درس
منابع آزمون ایمنی و امنیت در مدرسه
84).
ضرورت و نیاز به اقدام پژوهی برای معلمان در اکثر تحقیقات ثابت شده است. با وجود این برخی از تحقیقات، حاکی از عدم اثر بخشی اینگونه آموزش ها می باشند.
اقدام پژوهی به دلیل داشتن هزینه های بالا، اتلاف وقت ادارات ومعلمان، ناکارآمدی روش های آموزش، عدم تناسب محتوای دوره با نیازهای معلمان، به روز نبودن، مناسب نبودن زمان و مکان آموزش ها واجبار به ترک محل خدمت، ممکن است اثر بخشی لازم را نداشته باشند.
مقالات تحلیلی پژوهشی
-
استفاده از آثار نمایشی برای طرح سوالات آزمون ضمن خدمت دفاع مقدس
به آثار نمایشی مرتبط با جنگ عراق علیه ایران (1367- 1359)، تئاتر دفاع مقدس میگویند. استفاده از آثار نمایشی در طرح سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس برای حمایت از این گونه آثار نهادها و تشکیلات مختلفی به راه افتادند؛ که با وجود فعالیت آنها، این نوع تئاتر نتوانست به روند مستمر در تولید و عرضه آثار نایل آید. در این مقاله ضمن تشریح و تحلیل عملکرد انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در زمین? تولید و اجرای نمایشهای مرتبط با دفاع مقدس، به پاسخ این پرسشها خواهیم پرداخت که: «چگونه با وجود نهادهای حمایت کننده، تولید و اجرای تئاتر دفاع مقدس با عدم استمرار روبرو بوده است؟» و نیز: «چه مشکلات و موانعی در مسیر تولید و اجرای عمومی تئاتر دفاع مقدس وجود داشته است؟» در نتیج? مقاله، نبود استراتژی مشخص، ضعف در مدیریت و برنامهریزی، عدم تحقق برنامههای تولید و قطع سرمایه گذاریها؛ از معضلات اصلی در تولید تئاتر دفاع مقدس معرفی شدهاند. همچنین حرکت به سوی نیمهدولتی ساختن جریان تولید تئاتر دفاع مقدس و ایجاد فضای حمایتی برای فعالیت گروهها، یکی از راهکارهای اساسی برای احیای تولید و اجرای این گونه نمایشها معرفی شده است. نویسندگان مقاله تلاش دارند با تکیه بر آمار، جدول و نمودار، به روش توصیفی- تحلیلی و بهرهگیری از دادههای کمّی، به اثبات فرضیهی خود بپردازند.
مقالات پژوهشی دفاع مقدس
دانلود سوالات و منابع آزمون ضمن خدمت فرهنگیان با عنوان دفاع مقدس pdf
جهت دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت دفاع مقدس روی دکمه زیر کلیک کرده و سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس را دانلود نمایید . همچنین میتوانید فایل پی دی اف برخی از مقالا و منابع آزمون دفاع مقدس را در ادامه دانلود نمایید.
-
چرا باید اهداف و ارزش های دفاع مقدس را برای دانش آموزان امروز و مدیران فردای کشور تبیین کنیـــــــم؟
با وقوع انقلاب اسلامی در ایران مشی مبارزه با ظلم و ستم به زعامت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بعد جهانی و گستردهای را آغاز شد. در مقابل نیز جبهه استکبار موج مخالفتها در ابعاد مختلف را دنبال نمود ولی هیچ یک از این مخالفتها در سطح داخلی و خارجی نتوانست در مقابل اراده و خواست رهبر و مردم ایران در برقراری حکومت اسلامی دوام بیاورد. از این رو پس از 20 ماه از شروع انقلاب اسلامی استقرار نظام جمهوری اسلامی، ارتش بعثی صدام با هماهنگی استکبار جهانی جنگ ناجوانمردانهای را به مدت 8 سال به ملت ایران تحمیل نمود و خسارات مادی و معنوی زیادی را وارد کرد. آنچه پس از وقوع این پدیده و گذشت سه دهه از آن برجای مانده و باعث افتخار ملت ایران شده است. پایداری و مقاومت ملت در برابر تجاوز دشمن است که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اوج افتخارات ملت ایران است. در این مقاله نگارنده در پی پاسخ به این سؤال است که چه ضرورتی ایجاب میکند ارزشها و فرهنگ ایثار و شهادت در دروان دفاع مقدس را برای نسل آینده تبیین شود. نوع تحقیق کاربردی – توسعهای و از حیث روش برای تجزیه و تحلیل دادهها از روش توصیفی- تحلیلی پیروی نموده و از نظر منطق اجرا، پژوهش قیاسی است. روش گردآوری اطلاعات به شیوه کتابخانهای و با استفاده اسنادی و مدارک و فیش برداری انجام گرفته است.
اقدام پژوهی معلم پایه پنجم
6 Mar 2018
بصورت نمونه تعدادی از فایل های اقدام پژوهی معلم ابتدایی پایه پنجم را در ادامه ملاحظه میکنید . جهت مشاهده کامل فایل های اقدام پژوهی کلاس پنجم ابتدایی به دسته بندی مورد نظر از منو کناری سایت مراجعه نمایید . موضوعات متنوعی را برای شما آماده کرده ایم که با چند کلیک میتوانید اقدام به دانلودشان کنید .
اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم با موضوع چگونه توانستم مشکل دیداری در درس املای ایمان کلاس پنجم ابتدایی را برطرف نمایم
تیم تخصصی جام دانش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
شکل نوشتاری زبان عالی ترین و پیچیده ترین شکل ارتباط است (نوشته پور، ۱۳۷۸) و در سلسله مراتب مهارت های زبانی (شنیدن، گفتن، خواندن، نوشتن) نوشتن آخرین مرحله است که آموخته می شود و آموخته های بنیادی و تجارب مفید مهارت های زبانی در گوش دادن و سخن گفتن و خواندن در واقع پیش نیازی برای نوشتن محسوب می شوند. در دنیای امروز نوشتن از مهم ترین وسایل تفهیم و تفاهم ارتباط به شمار می رود و در نشر عقاید و افکار و نزدیک کردن جوامع بشری و اشاعه ی فرهنگ و تمدن نقش حیاتی دارد و هم چنین یکی از اهداف اصلی در دوره ی ابتدایی محسوب می شود و نزدیک به ۲۰% از کل ساعت تحصیل در دوره ی ابتدایی است ولی متأسفانه در شیوه ی آموزش و هم چنین در عملکرد دانش آموزان در نوشتن مشکلات خاصی مشاهده می گردد که تاکنون هیچ برنامه ی منسجمی در نظام آموزشی برای رفع مشکلات نگارش دانش آموزان ارائه نشده است
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با ضعف درسی
پیشگفتار در رابطه با ضعف درسی
مقدمه موضوع در رابطه با ضعف درسی
شناسایی مسئله در رابطه با ضعف درسی
توصیف وضع موجود
اينجانب …. مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …… مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار
اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم با موضوع چگونه توانستم مشکل دیداری در درس املای ایمان کلاس پنجم ابتدایی را برطرف نمایم در ۴۲ صفحه ورد و کاملترین نمونه در فضای مجازی
اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم با موضوع چگونه توانستم مشکل دیداری در درس املای ایمان کلاس پنجم ابتدایی را برطرف نمایم
تیم تخصصی جام دانش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
شکل نوشتاری زبان عالی ترین و پیچیده ترین شکل ارتباط است (نوشته پور، ۱۳۷۸) و در سلسله مراتب مهارت های زبانی (شنیدن، گفتن، خواندن، نوشتن) نوشتن آخرین مرحله است که آموخته می شود و آموخته های بنیادی و تجارب مفید مهارت های زبانی در گوش دادن و سخن گفتن و خواندن در واقع پیش نیازی برای نوشتن محسوب می شوند. در دنیای امروز نوشتن از مهم ترین وسایل تفهیم و تفاهم ارتباط به شمار می رود و در نشر عقاید و افکار و نزدیک کردن جوامع بشری و اشاعه ی فرهنگ و تمدن نقش حیاتی دارد و هم چنین یکی از اهداف اصلی در دوره ی ابتدایی محسوب می شود و نزدیک به ۲۰% از کل ساعت تحصیل در دوره ی ابتدایی است ولی متأسفانه در شیوه ی آموزش و هم چنین در عملکرد دانش آموزان در نوشتن مشکلات خاصی مشاهده می گردد که تاکنون هیچ برنامه ی منسجمی در نظام آموزشی برای رفع مشکلات نگارش دانش آموزان ارائه نشده است
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با ضعف درسی
پیشگفتار در رابطه با ضعف درسی
مقدمه موضوع در رابطه با ضعف درسی
شناسایی مسئله در رابطه با ضعف درسی
توصیف وضع موجود
اينجانب …. مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …… مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان ایمان در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود . و مشکل توالی دیداری داشت . با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد درکلاس آرام و قرار نداشت بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق ایمان را به درس املاء علاقه مند سازم و مشکل توالی دیداری را دراو برطرف سازم؟ گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با ضعف درسی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف درسی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با ضعف درسی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف درسی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با ضعف درسی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف درسی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف درسی
نتیجه گیری در رابطه با ضعف درسی
پیشنهادات در رابطه با ضعف درسی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف درسی
مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان ایمان در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود . و مشکل توالی دیداری داشت . با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد درکلاس آرام و قرار نداشت بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق ایمان را به درس املاء علاقه مند سازم و مشکل توالی دیداری را دراو برطرف سازم؟ گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با ضعف درسی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف درسی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با ضعف درسی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف درسی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با ضعف درسی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف درسی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف درسی
نتیجه گیری در رابطه با ضعف درسی
پیشنهادات در رابطه با ضعف درسی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف درسی
دانلود کنید : پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی + خودکارآمدی تحصیلی
22 Apr 2019
پرسشنامه خودکارآمدی نمونه های زیادی از پرسشنامه خودکارآمدی را میتوانید در سایت ما پیدا کرده و دانلود نمایید . این نمونه پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی بصورت فایل قابل ویرایش ورد ارائه شده و همراه آن دو فایل پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی و پرسشنامه خودکارآمدی بزرگسالان هم قابل دانلود میباشند. در ادامه بخش هایی از این نمونه پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی را مشاهده مینمایید. [...]
Continue read →
پرسشنامه بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران با میزان خرید صنایع دستی
27 Mar 2019
پرسشنامه رفتار خرید پرسشنامه بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران با میزان خرید صنایع دستی (امیرخانی و همکاران ۱۳۹۳) روایی و پایایی دارد نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد. رشته کارآفرینی فرهنگی هست این پرسشنامه توسط امیرخانی و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. بخش [...]
Continue read →
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دهقان و همکاران ۱۳۹۲
27 Mar 2019
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دهقان و همکاران ۱۳۹۲ روایی و پایایی دارد نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد. این پرسشنامه توسط دهقان و همکاران ۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه ۲۰ سوالی مدیریت ارتباط با [...]
Continue read →
پرسشنامه عملکرد بازاریابی (دهقان و همکاران ۱۳۹۲)
27 Mar 2019
پرسشنامه عملکرد بازاریابی پرسشنامه عملکرد بازاریابی (دهقان و همکاران ۱۳۹۲) روایی و پایایی دارد نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد. این پرسشنامه توسط دهقان و همکاران ۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. به منظور جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ۱۰ سوالی عملکرد بازاریابی استفاده گردید.این پرسشنامه به شکل طیف پنج گزینهای [...]
Continue read →
پرسشنامه تاثیر راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه و تاثیر آن بر تمایل به سرمایه¬گذاری
23 Mar 2019
پرسشنامه تاثیر راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایهو تاثیر آن بر تمایل به سرمایه گذاری( فواکه۱۳۹۲) روایی و پایایی دارد نحوه نمره دهی دارد. این پرسشنامه توسط فرشاد فواکه۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. پرسشنامه محقق ساخته بر اساس طیف لیکرت که شامل سه بعد و ۳۸ سوال به شرح زیر [...]
Continue read →
پرسشنامه بررسی تاثيرعوامل بازاريابي اجتماعي برارزش نام تجاري بانك ملي از ديدگاه مشتريان
23 Mar 2019
پرسشنامه بررسی تاثيرعوامل بازاريابي اجتماعي برارزش نام تجاري بانك ملي از ديدگاه مشتريان (انوري ۱۳۹۱) روایی و پایایی دارد نحوه نمره دهی دارد. براي سنجش نگرش ها در این تحقیق از مقياس ليکرت درجه بندي شده، از کاملا موافق تا کاملا مخا لف ، در قالب پنج گزينه استفاده شد.در اين پژوهش، براي سنجش متغیرها، [...]
Continue read →
پرسشنامه مهارت های زندگی
27 Oct 2018
پرسشنامه مهارت های زندگی مقیاس مهارت های زندگی توسط ساعتچی و همکاران (1389) ساخته شد. این پرسشنامه شامل 40 گویه می باشد که بر مبنای طیف پنج تایی لیکرت «خیلی زیاد»، «زیاد»، «تاحدی»، «کم» و «خیلی کم »تنظیم گردیده است. در اين پژوهش، اعتبار محتوا و صوري پرسشنامه توسط اساتيد و دانشجويان دانشگاه هاي مختلف [...]
Continue read →
پرسشنامه سنجش مهارت های دانش آموزان
18 Oct 2018
پرسشنامه دانش آموزی همکاران گرامی این بسته بی نظیر در سطح اینترنت حاوی 17 پرسشنامه برای سنجش مهارت های دانش آموزان میباشد که توسط همکاران ما در دپارتمان پرسش مهر 97 جمع آوری شده و در یک بسته تقدیم میگردد. این بسته علاوه بر این که میتواند در جهت نگارش محتوا جهت پاسخ به پرسش [...]
Continue read →
دانلود پرسشنامه استاندارد و مقالات پژوهشی درسی
17 Jul 2018
پرسشنامه بی تردید فعالیت در یک زمینه خاص بصورت تخصصی باعث میشود بتوانیم با کیفیت و دقت بیشتر اقدام به ارائه خدمات بکنیم . از همین رو میتوانیم ادعا کنیم پیام پرسش یک سایت تخصصی پرسشنامه میباشد که در آن میتوانید با صرف زمان بسیار کمی به بانک کاملی از موضوعات میکرو طبقه بندی شده [...]
Continue read →
نمونه یک پرسشنامه برای سنجش اعتیاد به اینترنت
8 May 2018
پرسشنامه اعتیاد به اینترنت در سرور دانلود سایت هم اکنون بیش از 10 پرسشنامه استاندارد اعتیاد به اینترنت و تعدادی پرسشنامه اعتیاد به اینترنت محقق ساخته قابل دانلود میباشد . و با توجه به رشد شدید استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی محققان زیادی برای پیشبرد اهداف تحقیقاتی خودشان به پرسشنامه ها و آزمون [...]
Continue read →
مجموعه کامل تست هوش و حافظه وکسلر
تست هوش وکسلر مقیاس هوش وکسلر امروزه پرکاربردترین آزمون استاندارد شده در دنیا برای سنجش هوش و حافظه است. آزمون وکسلرآزمونهایی «انفرادی» هستند یعنی توسط «آزمونگر» روی یک فرد خاص («آزمودنی») اجرا میشوند. در سال ۱۹۳۹ دیوید وکسلر آزمونی طراحی کرد که به «توانایی زبانی» بستگی چندانی نداشته باشد. این آزمون دو بخش مقیاس کلامی و مقیاس میباشد.
سنجش اعتیاد به بازیهای رایانه ای
پرسشنامه ی آنلاین سنجش میزان اعتیاد به بازی های رایانه ای : در این نمونه شما با پرسش هایی مواجه میشوید و متناسب با جوابهایی که به پرسش ها و سوالات مطروحه ارائه میکنید ارزیاب خواهد توانست سطح و میزان اعتیاد شما به بازیهای رایانه ای را بسنجد. نام كامل آدرس ایمیل آدرس ایمیل واقعی خود را بنویسید. سن جنسیت مرد, زن تحصیلات راهنمایی و دبیرستان
دانلود پروپوزال آمادهReviewed by دپارتمان پژوهشی سفیرonFeb 21Rating:4.0دانلود پروپوزال اماده دانلود پروپوزال اماده
نمونه یک پرسشنامه برای سنجش اعتیاد به اینترنت
هر چند وقت یک بار بیشتر از زمانی که مد نظرتان بوده آنلاین بوده اید؟ هرگز پیش نمی آید به ندرت گاهی اوقات معمولا اغلب اوقات همیشه هرچند وقت یک بار به خاطر سپری کردن وقت زیاد پای اینترنت از رسیدگی به امور خانه باز می مانید؟ هرگز پیش نمی آید
فرم سنجش میزان امید به موفقیت در تحصیل
سنجش میزان امید به موفقیت این پرسشنامه با عنوان سنجش میزان امید به موفقیت در تحصیل از جهات بسیاری هائز اهمیت میباشد و بسیارند کسانی که درک صحیحی از خودشان یا فرزندشان و میزان ضریب هوشی و استعدادش نداشته و ندارند و براحتی اجازه میدهند یاس جایگزین امید در زندگی تحصیلیشان شده و درهای موفقیت.